2008-10-27

Bästa på länge

Kanske har jag hörsammat mamma, kanske inte. Men idag vaknade jag på en strålande sida. Ja, eller vaknade som vanligt, men tror att jag somnade om en stund. Kl 9 kom moster N med kusinens avdankade gåstol (mamma har vägrat hittills, men inser efter diverse förfrågningar att jag kanske kan vara nöjd där i någon sekund , vilket kan vara bra för överlevnaden). Var gullig tills jag blev trött och somnade i min säng (!) där jag låg i ca 1,5 h (!). Åt sen som en häst och gick och lekte med Maali. Hon tog min telefon, jag tog hennes. Ingen blev arg (!). Jag kramade henne och bonkade in mitt huvud u hennes, jag blev inte arg (!). Tröttnade sen och somnade i min vagn, mamma väckte mig 1,5 h senare (!).
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karla,
du vet hur man gör. Ju längre du kan hålla mamman på sträckbänken, ju större blir uppmärksamheten när du väl visar vad du verkligen går för. Men - visa inte inte alla trumf på en gång. Håll huvudet kallt, som du alltid gjort.