2008-10-21

ETT ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!


Har firat dagen med öppna förskolan, Maalis pappa (hon sov istället för att leka, smart av henne, jag borde gjort det också) och med mormor. Och mamma så klart. Fick presenter av mormor, bl a denna fina gåvagn som jag kunde hålla mig i (helst ville jag äta handtaget dock) med hjälp av någon annan. Men störst succé var de fina besticken, de var superkul att leka med och med skeden åt jag den köttfärssås som jag ratat 5 gånger i rad tidigare. En mirakelsked där allt smakar mumma?

Tusen tack för alla gratulationer som dykt upp under dagen i mammas telefon och i brevlådan!

4 kommentarer:

Theo och Norah sa...

WOW!!
GRATTIS!!! Mitt mamsegull missade helt din stooora dag =/ Fick jag oxå en så´n svart lära-gå-vagn (i doppresent) men du lär kunna använda den (att gå med) före jag...
KRAM!! Längtar tills vi ses snart!
/T

Anonym sa...

GRATTIS KARLA!!!!

HURRA!
HURRA!
HURRA!
HURRA!

Anonym sa...

dagagagadada!!

Anonym sa...

Vet du va Karlisen?:) Det är lika samma tröja fast min mamma köpte i 86. Hehe :) !! Så först klänning sen mys tröja :)!! Smart va :)