2008-10-05

Från magliggande till sittande


Sedan ett par dagar har jag glidit över i magläge väldans lätt när jag sträcker mig framåt. Om jag är på glatt humör kan jag tänka mig att ligga kvar lite och surfa omkring baklänges. Någon enstaka gång har jag lycktas pressa mig upp i krypställning (men det har mestadels varit på mjukt underlag), idag lyckades jag dessutom sätta mig upp efter att ha tagit spjärn på nån leksak eller får. Som grädde på moset är farmor dessutom övertygad om att jag vinkade på hennes i morse!

Simmet idag gick bra. Fick testa Shrek-ringar. Med hjälp av dem kunde jag flyta själv och väl i magläge sprattlade jag mig lite framåt.

Fick en sköldis av mormor idag. Den sjöng och pratade helt hysteriskt när man tryckte på den. Kuligt!

2 kommentarer:

ullrika sa...

men du! du har inte berättat om magkrypssittet? måste berättas!!

Maali vinkade godnatt till mig idag. jag satt kvar i soffan och glodde fånigt. så jäkla gulligt. och då ska hon gå och läggas? när jag ville pussapussapussa hela tiden!

najsa outfiten förresten. aj lajk massor!

Theo och Norah sa...

=) Så roligt att följa denna snart-krypa eller snarare snart-resa-mig-upp-&-gå-fas =)
//T
PS. Håller med om att kläderna är såååå söta!!