2008-10-24

Kalas

Så många fina presenter jag fick av mina vänner idag! Hade bjudit hem några stycken för att fira min ettårsdag på bebisars vis, dvs med en jämnhög ljudvolym à la flygplansturbin. Jag började visserligen med att sova första timman efter att ha blivit helt utmattad av rytmiken i förmiddags. Lagom till att de första var tvungna at gå vaknade jag, blev firad och öppnade paket. Tusen tack för alla fina saker!!!
Pappa kom hem mitt under kalaset och då kunde mamma och pappa inte hålla sig längre utan gav mig min present; den tyska Polizei-Bobby-caren med tillhörande siren. Det var superkul att sitta på den när någon körde mig runt, runt i huset (inte lika kul när jag gled av den och hamnade i golvet med huvudet före).
Mamma tyckte att jag skulle lukta på rosa-rosen, jag tyckte att jag skulle äta den...

Inga kommentarer: