2008-10-20

Köpenhamn T/R

Mamma fick ett ryck. Så hon satte oss på tåget till Köpenhamn idag! SOv halva resan ner och hojtade lite till och från andra halvan. Väl framme fanns det så mycket att titta på! Uppskattade tempot och hollabaloo, tills jag tog helt slut. Olyckligtvis var det under en utförsäljning mamma hittat med massa kläder till mig (eftersom jag knappt hade några ;-)), så istället för att sova i selen som tänkt/behövt, freakade jag och spände mig i slen och försökte ta mig ut. Mission impossible, vilket jag också markerade för mamma att jag inte var helt nöjd över. Men ni ser på min födelsedagsbild så snygg jag blev! Hemresan var 3 h lång och jag tyckte att det var onödigt att sova, tänk om man missade nåt! Mamma lovade att berätta, men jag ville inte ta chansen så jag höll mig vaken. Spenderade en hel del tid med att "oooa" ut genom fönstret.

Inga kommentarer: