2010-03-31

Kaos...

... nattetid har utbrutit... Nästan så att det liknar min första levnadsmånad. Ok, jag gallskriker inte till 03, men jag gallskriker i omgångar minst varannan timme så det blir bara marginellt mer sömn... Kräver mat nästan vid varje uppvaknande vilket resulterar i fulla blöjor som måste bytas på natten och mättnad dagtid... Så en annan likhet med första månaden är att mamma är tillbaka med mig på soffan för att inte väcka syrran. Som tack för detta har de nu börjat blanda i Nutra i min NAN för att sakteliga smyga ut NAN'et och låta mig äta mjölkfritt en gång till. Först provade de med bara Nutra, men den gick jag inte på. Spottade allt jag kunde. Liksom pappa när han smakade på den... /S

2 kommentarer:

Farmor o farfar sa...

Stackars lille Svante och stackars lilla mamman som inte får sova. Nästa natt får du sova med farmor, så att mamman får sova ut.
Puss från farmor

mormor sa...

Men lille gubben! Har du ont i magen? Synd om er alla som inte får sova ordentligt. Så bra att farmor kan hjälpa till nu när mormor har ryggskott. När mormor blir bättre får du gärna komma och sova över igen. Puss och kram från mormor.