2010-03-30

Snor

K: Var tionde minut bryter jag ihop och ropar "kommer nor!!!" och står som förstelnad tills nån kommer och torkar bort det. Åh, vad mamman hatar dessa förkylningar som hållit på HELA vintern!!! Förkyld en vecka, frisk en dag och sen förkyld igen. Lilla Svanten får sin beskärda del med, även om det inte är lika illa. Så lite snor stör honom på natten, men på det stota hela är det npg nåt annat. Vad vet ingen, men max 2 h sömn i rad är det vanligaste nu. Det resulterar i trötta föräldrar....
Kollar TV:
Snackar gymet:

3 kommentarer:

Melker sa...

JAg är hemma idag. Mina fröknar tyckte jag var så trött och hängig igår att jag borde vara hemma. Snor och hosta. Fast jag mår inte dåligt. Vi kanske har samma sjuka? Krya på dig!

Theo och Norah sa...

Krya på er å Glad Påsk!!
/T&N

mormor sa...

Inte roligt med nor :o(
Puss från mormor