2010-03-17

Status 3 månader

- BVC-besöket blev uppskjutet pga förkylningen, men på sjukhuset visade vågen 6430 g.
- Äter dygnet runt numera, till mammas stora förtret, ca 160 ml per gång x 6 tillfällen. Sällan nöjd i samband med mat eller efter. Är det nånting fel månntro?
- Kräks ca 4 ggr per dag, oftast mellan måltiderna helt huxflux.
- Power-nappar oftast under dagen, sällan det blir någon långsömn, om det blir så endast i samband med vagnspromenad. Sover bäst på kvällen, under natten vaknar jag ca 1 gång per timma och kräver min napp (mamma har testat flera olika, men jag har hittat min favorit, dock är jag kass på att behålla den då jag mer slickar på den än suger...). Som jag efter ca 30 sekunder sliter ut i krampartade rörelser varpå jag skriker igen. Kl 06 är jag av outgrundlig anledning pigg som en lärka trots det. Mamma INTE lika pigg...
- Skrattar, ler och pratar så fort nån tittar på mig.
- Torr hud och kliande eksem om jag inte smörjs noggrannt.
- Håller huvudet lääänge i magläge. Tippar ofta över, så högt håller jag det.
- Ligger och crunchar sit-ups när jag ligger i lutat uppåtläge.

Inga kommentarer: