2010-04-03

Glad påsk

K: Svante sov hos farmor i natt så det var lugna gatan här under långfredagsnatten. Mys tyckte jag som fick mamma för mig själv på morgonkvisten. Efter frullen åkte vi ner på stan för att fixa en grej inför morgondagen och sen åkte vi till farfarmor för att hänga där och hämta Svante under dagen. Jag cyklade större delen av min vakna tid på min nya cykel. Samma som den hemma, men denna fick jag inte ta in trots att jag bara hade cyklat i leran... Elakt tyckte jag och tjöt i högan sky! Svante hade haft det bra, men hade ställt till det lite med att kräkas ner alla sina tillhörigheter under natten... Å andra sidan dricker han Nutran nu med bara 1/6 NAN så imorgon kanske han kan köra den solo så mammas hobby-projekt kan börja på riktigt.

2 kommentarer:

mormor sa...

Lilla söta Påskgumman!
Puss på dig från mormor :o)

Theo och Norah sa...

Oj så mycket kul läsning! Har missat över en vecka i era liv men känner oss nu uppdaterade =) Glad vår på er!!
/T&N