2010-04-26

Slump eller inte....

S: ...men i natt sov jag till 0640!!! Och igår vaknade jag först 0430. Har inte gallskrikit vid nåt uppvak, utan mest grymtat halvt i sömnen. Så mamma är mycket nöjd nattetid. På kvällen är jag dock mer irriterad och hojtar varierande mycket och länge. Så än så länge fortsätter nappavvänjningen...

Karla hanterar mina skrik bra och säger sällan nånting, utan sover/ligger kvar i sin säng. Den gillar hon för övrigt mycket så här hon sov hos mormor häromdagen valde hon bort resesängen och sov istället i mammas gamla 120-säng. Hon är stor nu!

2 kommentarer:

Melker sa...

Förstår dig precis K, mycket bättre med riktig säng!

JAg sover på uppblåsbar madrass hos min mormor och morfar. (bredvid mormor) Det är viktigt att jag får hjälpa morfar att blåsa upp sängen. Första gången var det läskigt, men nu vil jag gärna hjälpa till.

ullrika sa...

Schysst att det funkar så bra! Jätteglad för er skull!!