2010-04-19

Natt nummer 1 och 3

S: Första natten i mitt egna rum inatt! Fast det är inte bara min säng som står där. Även en som passar mamma/pappa... Misstänker att de kommer att använda den. Samma strategi kördes med Karla, men den användes i princip inte. Gissar att det betyder att jag sover sämre än henne... Verkar nu ha somnat efter lite lugnt gormande och diverse nappluppningar.

K: Tredje natten för mig i nya stora sängen. Nattningen gick perfekt, mys att få saga i sängen. Dock lite kass att inte få ligga på skötbordet mer som nu är förflyttat in i brorsans rum :-(. Sa inte ett knyst efter läggningen så mamma och pappa trodde nog att jag somnat ordentligt i min säng. Det gjorde jag visserligen med, men först hade jag visst smugit upp och öppnat min dörr på vid gavel (mamma hade ställt den på glänt som vanligt... :-D).

5 kommentarer:

Melker sa...

Visst är det härligt med egen stor säng som man själv kan gå i och ur!

Annan sa...

Mamma inte lika nöjd...

ullrika sa...

Jodå, fokusera på myset nu Karlamamsdarling!

Ni håller schemat bra med egna rummet om jag minns rätt? Skiljer bara några dagar väl?

ullrika sa...

Grattis på 2,5-årsdagen Karla sötnos!!

mormor sa...

Så tydligt det syns att Svante ärft pappas näsa nu!
Mormors lilla gos :o)