2010-04-18

Nattfasta

S: Mamma har tröttnat på att jag inte sover ordentligt och iom att jag inte sover bättre av mat så har de nu undanhållit den för mig de senaste 3 nätterna. Som om jag bryr mig om det? NOT! Men inte heller har jag varit tokig eller vrålis på morgonen, så nattstatus är ganska ok :-)!

Imorgon ryktas det om att jag ska få sova i mitt egna rum!!! Mamma och pappa målade sista lagret idag. Bara elementet kvar... (det är kvar i deras sovrum med och sista lagret på väggarna där gjordes för 2,5 år sen...).

3 kommentarer:

ullrika sa...

Tjohej! Hejja! Milla åt inte på över tio timmar i natt. Egenvalt förvisso, å hon sov inte hela tiden heller (nor ullisar...), men jag blir lite fundersam. Kan det va sjukdom? Idag har det klumpat sig på mig och hon ratade en stor bit tilläggsersättning?! Tillväxtperiod aj hörd åvv, nån eventuell motsats känner jag inte till..

JsN sa...

Ah, då är det två element att måla på en gång då!

Kul att rummet är färdigt!

Annan sa...

Det där med massiv ätning i sk tillväxtperider har vi aldrig märkt. Däremot MASSOR av perioder där båda tycks leva på luft, så jag är inte längre orolig för liten ätning. Dock är det trist, enerverande och oerhört frustrerande!

Å jepp, två element it is. Frågan är bara när...