2010-04-23

Inte som vanligt

Två skumma sömnmysterier idag...
K: Hade dans kl 09. Kl ÅTTA!!!!!!!!!!!!!!!! låg jag fortfarande kvar i min säng. Eller ja, jag satt upp när pappa kikade in. TVÅ ggr i mitt liv har jag sovit längre än 08 och förra gången hade jag sim kl 09. Har jag inget vett att låta föräldrarna njuta nåt av min sovmorgon...?

S: Mamma tycker att jag fipplar för mycket med min napp, jag hanterar den liksom inte så idag testade hon att lägga mig utan den och det gick! Och det UTAN problem! Nåt litet grymtande, men inget hojt eller blöta ögon. Gissar att jag strejkar i natt istället...

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte kommer Svante att protestera. Han vill ju suga på tummen, men den är inte alltid så lätt att hitta, men gör han det suger han för fulla muggar och somnar så sött. I alla fall i vagnen.
Fram för Svante och tummen
Farmor