2007-11-14

Dags för napp

Igår var jag på BVC igen. Jag bara växer och växer! Börjar bli rundare om kinderna och knubbar till mina små fingrar. Vågen visade 3330 g. Så jag gillar att äta. Och snutta. Så igår kväll kokade mamma två nappar till mig efter att jag pickat efter nåt att ha i munnen hela dagen. På eftermiddagen och kvällen (sög på mammas fingrar) var jag hemma hos mormorfar K&R med alla mina mostrar och kusiner. Träffade Felix (Elton?) för första gången, mamma sa att han växt sen sist inkl hans hår. Han måste snart gå till frisören. Undrar vad taxan för en 3-månaders-bebis är ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Karla,
farfat blir mer stolt för varje gram du lägger på hullet! Ät och snutta så mycket du orkar. Här i Jönköping har vi lite snö, men du får väl vänta med första skidturen tills du fyllt 1 år. Men då skall du få åka i riktig pulka rakt igenom skogen. Jag längtar!

Hälsa mamma, så ses vi när pappa fyller år! /Farfar

Anonym sa...

Lilla Skruttan!

Du är världens sötaste unge!
Och när du ligger och snuttar på nappen är du helt underbar!

Puss från mormor!