2007-11-21

Tillfällig magknip?

Var som sagt på BVC igår. Som vanligt har jag vuxit bra. Jag väger 3530 g och är 49,8cm lång. Huvudet är oxå större, men jag var lite arg när syster Tina mätte så jag minns inte måttet. Lite lustigt att jag ökat med exakt 200 g de 3 sista gångerna! Nästa gång blir inte förrän om 2 veckor.

Angående mitt magknip som blivit värre och värre så trodde Tina att det kunde vara kolik. Hon rekommenderade massage och att mamma skulle testa med mjölkfri mat ett par dagar. Så mamm tänkte börja med det idag om natten varit som föregående, men det var den INTE!! Jag hade inte ont alls!!! Så nu hoppas jag att det bara var vanlig magknip och att nästa natt blir lika bra som föregående.

Min blick är fortfarande ofokuserad, men den börjar nog att stabilisera sig. Tex så spelade mamma med ankan (som jag fått av Emma och Kenneth) från sida till sida när jag låg på skötbordet och då försökte jag hänga med!

Inga kommentarer: