2007-11-09

Sömn, sömn, sömn, sova, sova, sömn, sömn, sömn

Igår kom pappa hem, jippi! Passade på att köra lite med honom då ;-). När det var dags att sova för natten blev jag helt plötsligt klarvaken (mamma och pappa hade tänkt att bada på kvällen mig hörde jag, men då "råkade" jag vara lite trött). Pappa tog då upp mig och vandrade omkring lite i huset. Det gillade jag! Så jag låg och gosade i hans famn i ca 1 h innan jag till slut somnade och då sov jag i över 5 timmar! Det innebar att mamma sov ännu längre! Undrar vem som behövde de timmarna mest...

Medan pappa sitter och pluggar idag smet mamma iväg på lite ärenden. Hon hämtade en baby-sitter som jag fått av gamlafarmor. Pappa har lovat att jag skall få prova den så snart jag vaknat och ätit, men än så länge sover jag.

Inga kommentarer: