2007-11-27

Idag fyller pappa år

Idag fick pappa sin andra present av mig. Först fick han en present på fars dag och idag på sin födelsedag. Jag tror inte ens att han har gett mig (!) två presenter... Fast det gör inget, för de bästa presenterna är att få vara någon nära. Jag upptäcker det mer och mer för varje dag. I eftermiddags betalade mamma räkningarna vid datorn och pappa lagade mat. Oj vad jag vrålade!!!!!!!!! Mamma trodde att jag höll på att förgås av hunger, men så fort hon tog upp mig blev jag tyst som en mus (en väldigt andfådd mus, man blir trött av att vråla...). Pappa brukar sjunga för mig när han gosar med mig, det är ännu bättre - sång och närhet - kan en liten flicka ha det bättre?

Här är jag dock inte lika glad, men jag var så söt i mina tossor och mamma envisades med att försöka ta ett kort av mig, men som jag nyss skrev - jag vill ju vara nära! Inte sitta ensam i en fåtölj!!

Inga kommentarer: