2007-11-20

Kolik???

Nu har jag nästan helt slutat att sova på nätterna. De två, tre senaste har det kanske blivit max 4 h, i natt ännu mindre. Jag bara ligger och krampar. Så fort jag tror att jag ska kunna somna sätter det igång igen. Det hjälper när mamma och pappa vaggar mig, bär mig, har mig i sin famn och då och då kompletterar med nappen. De tycker dock att det är lite bökiht eftersom de själva då inte kan sova... Oftast klarar jag mig utan att skrika i högan sky (även om det förekommer), men jag låter obekvämt hela tiden. Nu ska mamma rusa till BVC med mig i selen så får vi se vad de säger.

Annars är jag faktiskt en s k snäll bebis, kanske inte låter så här på bloggen, men så är det :-D !!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej Karla
Va jobbigt att ha ont i magen, hoppas att dom på BVC kan hjälpa dej. På fredag kommar farmor, då kanske du och jag kan vara vakna på natten så att mamma och pappa får sova. Du får ju inte heller sova, vi kanske kan åka vagn med skump så att du somnar en liten stund.
Pussar från farmor

Anonym sa...

Kära Karla,
hur var det på BVC? Kan du inte skriva lite så farfar kan läsa.
Hoppas att du sover bra nu iallafall.
Farfar