2007-11-15

Ooa hela natten

Nu är mamma lite nervös... Igår natt höll jag henne vaken. Det fanns en konstig känsla i kroppen. Hade jag kanske ont i magen? Jag skrek inte så mycket, men låg och vände och vred mig, morrade (!). Spelade ingen roll hur många blöjor som byttes, hur mycket mat jag fick, nappen i eller utanför munnen eller hur nära mamma jag fick ligga. Jag skall försöka att sova bättre i natt, jag lovar mamma...

Hälsade på gamlafarmor och farbror I idag. Jag var jättepigg innan vi gick dit, men vagnen sövde mig så jag sov nästan hela tiden vi var där. Efteråt gick vi en promenad så att jag fick sova ut ordentligt vilket jag gjorde. Så nu ligger jag här med min napp och inväntar mörkret. Tror att jag somnar snart...

1 kommentar:

Anonym sa...

hej karla, så söt och fin du är...min pappas faster hette oxå karla fast med c, jag tycker om ditt namn!
Du verkar vara en snäll flicka och jag hoppas jag får träffa dig snart och vill du vara snäll att be din mamma ge ifrån sig ett livstecken och svara på sms....kanske när du sover....
hej då fina flickan...