2007-11-07

Storkrångel

Efter BVC idag (sov i min vagn som vanligt) har jag utmanat mamma ordentligt för första gången. Eftermiddag och kväll kom och gick. Jag höll igång... Gnydde och skrek, ville kanske äta, men åt inte mer än lite sporadiskt. Gnydde och skrek, ville kanske sova, men gjorde inte mer än blundade. Mamma bönade och bad med tårar i ögonen att berätta vad det var jag ville. Men jag visste inte? Eller jag sa inget i alla fall. Till slut somnade jag, så nu måste mamma springa och lägga sig också. Man vet ju aldrig hur länge (kort) jag sover denna gång...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karla!
Idag har jag pratat med Mamma och hon har sagt att du har varit lite krånglig. Dett har resulterat i att polisen kommer imorgon och tar hand om dig. Vet inte om du bryr dig om myndigheter men hoppas att mamma får lite avlastning.
Pussar på er båda två
Pappa

Anonym sa...

Lilla Karla!

Du behöver inte hämnas på din mamma bara för att hon "bråkade" med mig när hon var i din ålder!
Du skall vara snäll mot din mamma!
Puss från mormor

Anonym sa...

Söta Karla,
du är alltför ung för att vara i trotsåldern. Hoppas att mamma får sova nu när polisen tar hand om dig. Tänk på att en utvilad mamma är en glad mamma!
Hälsar Farfar