2007-11-03

Småkrångel

Idag har jag bråkat lite med mamma, dvs jag har varit ganska mycket vaken och inte riktigt vetat vad jag vill. Det är faktiskt inte alltid så lätt. Jag är inte ens två veckor gammal! Jag ville ju äta, men det var så gosigt att jag somnade istället. När jag somnade la mamma ner mig och då vaknade jag ville äta igen. Eller var det gosa? Jag vet inte... Då gick vi en promenad i det fina, men blåsiga höstvädret. Somnade som en stock och mamma blev lugn. Fast hon var fortfarande hungrig eftersom hon inte kunnat äta någon frukost eftersom jag höll på lite... Och när vi kom hem fortsatte jag i samma anda... Men till slut somnade jag i min lift som jag fått av mormor och mamma kunde laga lunch. Under tiden kom pappas kompisar SB och AM på besök.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Oj, vilken fin liten flicka. Men hon har ännu inte visat ögonen för farmor och farfar hörde jag. Det är väl bra om hon sover och äter...

Och du ska själva passa på att sova när karla snusar. Städning och annat strunt ska du skita i. Bara NJUT.

Hälsa Otto

Hälsningar
Kajsa, Ottos gamla moster