2009-12-24

GOD JUL

Svante gav mamma och pappa en fil julklapp i år. Han sov HELA natten!!! I princip kan man säga att han nu sovit i 1,5 dygn med lite undantag. Ingen fattar nåt, men alla är tacksamma för en dygnsvila i alla fall.

Själv gav jag inte bort en enda julklapp, men fick desto fler... Det enda jag hade behövt var ett ark klistermärken som jag blev helt besatt i. Fick mutas med att få klistra ett märke för att öppna ett nytt paket :-o. Efter ett tag öppnade jag dock ett intressant paket, en sparkcykel! Tog mig lite trevande fram initialt, men fick sen ganska bra schvung i den. Sista paketet var en hoppzebra, den var inte heller fy skam! Förutom det är min sparbössa påfylld, liksom mitt duplo och tågbana och det kommer jag att uppskatta otroligt mycket när det är dags att bygga nästa gång. Gissar imorgon. Svante fick också massor av fina och braiga saker, men han sov mest hela tiden så de andra fick öppna hans paket, inte ens jag orkade...
TUSEN tack för alla fina presenter :-p /K

1 kommentar:

ullrika sa...

det blidde lika roliga klappar till Maali! vi skippade "mutning" (kanske hade varit en bra idé annars ;) och lät henne lyckligt leka med innehållet i de få som hann bli öppnade. sen har vi kört några paket per dag. således finns fortfarande en oöppnad julklapp kvar här hemma, den från mamman och pappan... :D kanske kan passa som en grattis till lillasyskonetpresent istället? istället för planerade simfötterna vill säga...

skönt att höra från er igen också. har varit lite "orolig" men såklart inte velat störa.

massa pok och lövhögar till er allihopa!