2009-12-06

Simsäl

Ge mig ett par fenor och Shrek-ringar och jag klår Alshammar lätt osm en plätt! Jag och Nova jagade varandra för fullt idag. Fröken Darren var helimpad av vår hastighet. Kommer bli trist när Nova lämnar vår grupp för att snabbt skynda vidare till minisimmarna, men tur att Rasmus finns kvar iaf. Delfinerna är pyttesmå... Hoppade också från kanten ståendes ett par gånger. Landade liksom på knäna, men vad gör väl det? Upp kommer man ju med eller utan hjälp förr eller senare.

Efter simmet kom marmor och fafa och hämtade mig. Vinkade glatt hejdå till mamma och pappa med ett flertal pussar. Ses imorgon igen :-).

1 kommentar:

maali sa...

jag är som du vet våldsamt oförtjust i dom där shräckringarna så jag kör frisim. funkar fint som transport, men sånt jagande runt bassänger blir det väl liksom inte tyvärr!