2009-12-16

Hemma

Vid två på eftermiddagen åkte jag hem med mamma och pappa där min syster väntade med marmo och fafa. Karla blev toppenglad när hon såg oss och sprang emot mamma i hallen och ropade: - Bebis! Bebis! Edit!... Ja, det kanske inte är så lätt att hålla isär, vår kusin Edit och mig. Faktum är att ganska många poåpekat att jag och Edit är ganska lika. Kul är då att Edit bara är lik sin mamma och inte har så mycket Eriksson över sig... Hmm, hur vi kan vara lika frångår all sorts genetik :-D. Men vi är ganska runda och goa båda två!

Fick träffat fafa och marmor en stund innan de lämnade oss själva. Strax därefter kom momo och efter att Karla stupat i säng kom även offa och momo. Det blev en lång eftermiddag som jag mycket bekvämt sov mig igenom. Det var mer än vad jag gjorde den kommande natten... /S Karla pussar min mage.

Inga kommentarer: