2010-08-14

After eight

S: Åtta månader idag! Tiden går snabbt när man är liten. Hur liten jag är vet vi inte just nu. BVC-besök nu i veckan får ge svar på det. Status:
- kryper obehindrat (men besvärat på obekvämt underlag, tex så kryper jag med ena benet och går med andra på mattan för att slippa nudda med knät)
- sitter obehindrat
- ställer mig upp mot soffan (får sen panik när jag inte orkar längre för jag vet inte vad jag ska göra)
- mat och sömn är lite tjolabalej sen magsjukan, men över lag så somnar jag lättare i min säng, men inte sällan efter hojt. Sover hela natten i min säng, vaknar oftast mycket trött runt 06,30.
- snackar "da-da"
- skrattar högt åt nåt kul
- ser annars ganska bekymrad ut, är inte den som småler, utan oftast är det allt eller inget

1 kommentar:

ullrika sa...

Grattis lille Svante!! Duktig du är som kan så mycket, och som säkert snart vill börja gå också? Hoppas du inte krälsjukat bort alltför mycket av dig :( imorron får jag pussas dig liten! Tills dess,
krams!!