2010-08-28

Aj aj aj

S: Mina nya tänder är inte snälla mot mig. De gör jätteont! Jag biter och attackerar allt jag ser :-(. En fördel är dock att jag sporrats till att hålla min vattenmugg så att jag snart kan dricka själv.


Mamma testade en lokal frisör idag. Ont gjorde inte det, men hon funderar på att öppna egen salong för hon tror att hon skulle vara rätt bra i jämförelse. Topparna klipptes rätt och slätt rakt av. På torrt hår. Som suttit uppe i svans. När frisören sedan fönade det var det helt plötsligt väldigt ojämnt klippt. Mycket underligt... Fast det var ju snällt att hon fick öronskydd under föningen. Dessutom tog hon 250 bath för kalaset. Enl prislistan såg det ut som att det eg kostade runt 150 eller så. Men, men det är bara att boka ny tid efter hemkomst :-D.

3 kommentarer:

mormor sa...

Lille Svante, börjar bli stor och kan hålla muggen själv nu.
Lille plutten, puss från mormor.

PS Din mamma va järv som våga klippa till i Thailand :o)

Sanna sa...

Finns det bildbevis på denna klippning som kan roa oss här hemma? ;)

Anna sa...

Sanna: Faktiskt inte. Tror dock inte heller att det ser sååå hemskt ut på bild. I verkligheten ser man dock att det inte är speciellt jämnt klippt... Fast mest är det ju bara att det är trist klippt rätt av liksom... :-D