2008-02-19

The Bumbo has landed

Alldeles röd och fin lyser den, min Bumbo. Och skoj att sitta i var den också! Kanske inte hela dagen eller så, men en stund här och där så att man slipper ligga ner hela tiden. Kanske kan mitt arma huvud också få en chans att runda till sig igen... Frågan är dock hur länge jag får behålla den. eLi kommer på besök på lördag och hennes mamma har sagt att hon nog också vill ha en Bumbo OCH min Winkel! Blir till att hålla ögon och öron öppna ;-). Fast det är klart, de kanske inte är som vi som har "lånat" vissa grejer av vissa instanser... Fast det är klart, hon får låna dem och testa så kanske hon kan få egna grejer, annars får hon helt enkelt komma hit och låna mina!
Idag har jag lyssnat på den vita barnkammarboken som jag fick av gamlamormor G i doppresent (eLi har också den, mycket samma blir det!), den var superkul. Jag sjöng och tjoade medan mamma duschade. Jag har pratat nästan hela dagen idag, nytt rekord!









PS Nappsladd är gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh vilken fin :) Sån skulle jag också vilja ha ! vart har du köpt den någonstans? Tror jag måste ta med min mamma ut och shoppa lite :) hihi . Kraam

Anonym sa...

woff! jo, håll i grejerna säger mossan :)

kan det vara så att karla tar efter maali när hon så glatt tuggar nappsnöre? sådan dotter sådan mor (härmaperi trallali)! får nog ta ett snack med våra barn: de ska ta efter varandras bra sidor. dom dåliga kan de få lära sig alldeles av sig själva minsann!

ynkelkrams!