2008-02-05

Träningstisdag

Mamma tvingar mig att ligga på mage varje dag, det går sådär... Men ibland får jag till det även om det inte är några längre stunder.
Fick en träskallra av eLi i doppresent, mamma testade den igår på mig och jag höll den ganska länge och tjongade med den fram och tillbaka. Dessvärre fick jag även in ett par fullträffar i nyllet, inte så att det gjorde ont, men ändå. Kanske är det därför det står 6 mån + på den...?
När mamma märkte hur bra jag faktiskt kunde greppa smala saker utökade hon genast mina alternativ till den flerfaldigt prisade Winklen. Den var lätt att hålla i och lite mjukare för mitt huvud. Å andra sidan släppte den inte riktigt när jag släppte, så då fick jag lite panik över att jag satt fast i den. Ja, ja, vad är en bal på slottet ;-) Övning ger färdighet som det så fint hette förr!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Clara är inte heller så intresserad av att ligga på magen :) max 30 sek sen är det ite skojjigt längre !

Anonym sa...

den där winklern ser ut som en invecklad kemisk process. coolt!

nu när jag ser din rosa skallra blir jag mycket nöjd med att ha medverkat till matchning. drar mig till minnes att du har flera skära hakklap.. förlåt, scarfsar, så det går ju fint att skallra och sickla (finare ord för dreggla har mossan lärt mig) för fullt nu då! kul att du gillar den också!

puss å snörvel från mig!