2008-02-24

Helt plötsligt babysim!

Det dök upp ett återbud på babysimmet så mamma och pappa bestämde sig för att hugga till. Det är ju faktsikt så att jag inte är överförtjust i att bada så kanske bad med mamma och pappa utan tvättning kan vara kul? NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var inte kul, jo ett tag när jag fick flyta på rygg så att mina öron kom under vattenytan, kanske blev jag tyst av chocken? Fast det kan också vara så att jag egentligen tycker att det var kul, men att jag var väldigt trött (somnade som en stock i bilen efteråt). Simmet kom ju då jag brukar ta min förmiddagslur. Som tur är får jag byta till tidiga gruppen (samma som eLi) nästa vecka, tror att det passar min vakenhet bättre. För det borde ju vara kul att simma, eller? (Fast det är klart, jag drog ju ur proppen till vattnet i mammas mage i förtid. Var det för att jag inte gillar att bada?)

3 kommentarer:

Anonym sa...

det kommer bli mycket bättre nästa gång! promise!

Anonym sa...

Tror det kommer gå bättre nästa gång, man måste ju vänja sig först, det fick jag ju göra! Lite läskigt i början så mycket vatten ju ! Förresten, Jag och mamma va på fyndmagasinet häromdagen,och hittade sånna bumbos, mamma satte mig i den för hon tyckte jag skulle prova, men hon fick knappt bort mig därifrån, blev jätte ledsen ,ville ju sitta där, för när jag fick sitta där va jag nöjd och glad, ska nog slå till :) .. Mamma trodde iaf att de va så ! Nu ska mamam och jag gå och lägga oss :) Ses snart. Kram

Anonym sa...

åh! fyndmagasinet vid min svans! det här ska min uppdragsgivare få höra :)

jag ser bumbon i horisonten...