2008-02-13

Natt nummer 3

Promenixade med Fabian igår. Han är stor nu, sitter och snackar hela tiden när man själv försöker sova!

Kvällen spenderades på mitt första Me&I-party. Mamm och jag fick godisråttekläder båda två. Måste ju matcha! Eftersom vi var bjudna till Ted som vi bara träffat en gång tidigare tänkte mamma att det var bäst att jag åkte sele. Så sele jag åkte. Och sov. Så när vi var på väg hem vid halv tio blev jag akut hungrig och skrek i 5 minuter innan jag somnade igen. Väl hemma fick jag mat och somnade åter i mammas famn. Lugnt och stilla la hon ner mig i spjälsängen, men då ville inte jag sova längre! Log och gurglade så mycket jag bara kunde! Men hon ville inte ta upp mig så då började jag hojta istället, då försökte hon tysta mig med nappen. Som om jag gick på den lätte... Men nån omgång till och nappen blev till slut lockade och med en filt över ansiktet (många polare har det så mamma har börjat testa på mig med och det känns bra, lugnande liksom) började jag bli trött igen. Så efter 1 h och 4 nappinpluppningar somnade jag alldeles själv i min säng utan att bli sövd av mat. Åt sen vid 03 och väckte sedan mamma vid 0730 pga en nummer två i blöjan. Igen...

Inga kommentarer: