2008-02-21

Hipp hipp hurra för mig på 4-månaders-dagen!

Har firat med att vara extra mycket vaken för omväxlings skull. Det resulterade dock i enorm trötthet framåt 18-tiden så vid 19 när mamma och pappa skulle äta kvällsmat fick jag i stället ätas och läggas. Somnade som en stock...

Den första som gratulerade mig var eLi, hon har sett till så att jag donerat massa kronor till Världsnaturfonden! Vi hoppas kunna rädda någon tigger eller två. Hur gulligt som helst av henne att komma ihåg och uppmärksamma mig så. Lite senare ringde mormor och sen farmor. Bästa presenten var dock att pappa kom hem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Karla :) Du är ju stor nu !:) ( fast jag är större ) hihi , Jag fyllde ju precis 3 månader :) .. ! Kramisar

Anonym sa...

grattis kåmpis!!

äh. hur jag än kämpar kommer jag aldrig i kapp.. men ikväll ska vi jämföra tiggerappearance! ser mycket fram emot detta (i min vagn där jag just nu befinner mig med min mormor som påputtare)!

gulligt förresten att du avslöjade min mors enorma generositet i form av blygsamma summan vi skänkte ;)

imorron ska vi bäbisimma också, tack för brallorna i förskott!

puss&kram hela dan!

Annan sa...

eLi:
Enorm generositet är det och inte alls blygsam summa. Jag fyller faktiskt (bara) 4 månader och har inte ens fått paket av mamma och pappa! Men vi ändrar väl så du inte blir jagad av lycksökare!