2008-02-04

Motorikmåndag

Det går framåt hela tiden! Efter att jag har ätit har jag superkrafter för att hålla upp huvudet och håller det galant. Ibland nicker det till, men på det stora hela är det stadigt nu. Ett tag satt mamma med mig i knät så jag satt lutande på hennes lår, då brukade vi sitta och snacka lite, men nu har jag inte ro till det för istället så drar jag ihop mig precis som om jag försöker sätta mig upp själv. Varje dag (nästan) får jag dessutom träna på att ligga på mage, jag gillar inte det, men för varje gång så syns det nästan skillnad på hur högt och länge jag kan hålla uppe huvudet. Det är nog inte mer än nån minut totalt sett som jag ligger, men men alltid en början. I gymmet sprattlar jag för fullt. Jag ser ut att sikta på djungelkatten och får den ofta att spela. Benen har inte gjort alltför mycket väsen av sig, men nu börjar jag dra ihop dem mer och mer, jösses vilka magmuskler jag kommer att ha snart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint jobbat Karla. Du kommer säkert att gå långt tidigare än din far. Han väntade länge med att gå, men så hade han inget eget gym heller. Träna på till vi ses nästa gång!