2008-05-31

Egen nappinpluppning

Nytt värmerekord idag. Sover nu utan Grobag för mamma är säker på att jag skulla kokas istället för att sövas. Så det blev pyjamas istället. Bara. Hoppas att det duger. Somnade gjorde jag iaf efter en stund. Måste protestera lite... Kvällsvällingen har den senaste veckan funkat sådär, tillbaka till skrikstadiet. Fast det funkar bättre liggandes på golvet istället för någons famn. Sedan 2 dagar har mamma blandat i mjölk igen, tycker kanske bättre om det på kvällen? Morgonvällingen i normalportion är dundergott.

På väg hem från Apelviken satt jag och lekte med min napp. När mamma inte såg stoppade jag in den alldeles själv och sög på den förnöjt! Har bara stoppat in den själv en gång tidigare, men då den hamnade upp och ner föll den snabbt ur. Och oftast bitsuger jag på skölden istället för att få in sugdelen, men idag gock det hem. Gôtt!

Inga kommentarer: