2008-05-20

Godaste tåfisen

Nu har mamma gullat med fina fötter i mitt ansikte under en ganska lång tid så idag gladde jag henne med att själv ta tag i fossingen och dessutom suga lite på mina tår. Ingen höjdare direkt, men i brist på annat så varför inte?

Ligger ofta och pillar med nappen och nappsnodden. I veckan satte jag faktiskt in nappen i munnen själv för första gången, men tyvärr kom den upp och ned så den ramlade ganska snabbt ut igen. Men jag är högst fokuserad på den, ögonen går i kors när jag försöker vända och vrida på den.

BVC-träff idag hemma hos mig. Satt och lekte med Olivia. Satt som en prinsessa i min lilla Bumbo-tron!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karla
Farmor gratulerar Dej på månadsdagen. 7 månader stor. Och, vad stor du har blivit, över 7 kg, nu behöver inte mamma undra längre. Hoppas att du får lite extra med fruktpuré idag på din stora dag. Vilka små söta barn på bilden, hoppas att ni hade kul. Idag kanske dina andra småkamrater kommer.
Nu måste farmor jobba.
Puss på dej