2008-05-16

Sovpåse

Sidorna längs min säng är fulla av gosedjur. Egentligen är de tänka som en barrikad så att jag inte skall kunna vrida mig på sniskan, men nu har jag kommit på hur man flyttar dem. Man tar helt enkelt tag i dem. Oftast så flyttar jag dem inte så långt. Mest till min mun. Nasses öra är jättegott att suga på i väntan på mat på morgonen. Det är heller inte så lätt att vrida sig när man sover i sovpåse. Den här är min senaste variant som passar bra nu när det blivit så varmt. Som ni ser är jag ganska nyvaken och trött. God natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mjo du är ju äldre än mig, men jag är större än dig, pluttis ;) haha !! Fin sovpåse du har..Sover du gott i den ?:D Puss & Kram kompis

Anonym sa...

Hallojsan!

Vet du om påsen finns i en större version, pappsen skulle behöva en... Han sparkar oxå av sig täcket i sömnen. Mammsen är helt galen på honom:)

Kramisar Vallie

Annan sa...

Vallie:
Ha ha du är för söt. Om din pappa är under 6 år så finns det ;-D

Anonym sa...

Lilla snuttan!
Vad du är söt i din sovpåse!
(Du är söt utan sovpåse också)

Puss från mormor