2008-05-17

Lite förkyld

Igår natt var det tufft. Kunde inte alls somna för att det var alldeles täppt i näsan. Mamma fick ta upp mig ur sängen efter ett tag, jag var alldeles knäckt. Men med näsdroppar och hennes famn blev det lättare att somna igen. Idag har det varit mycket bättre så det verkar bli en kort liten virusattack. Tur för mig!

Angående virus så verkar det inte bli några vattkoppor för mig. Kusin O hade det för ett tag sedan och imorgon är det 21 dagar sedan vi träffades och inkubationstiden verkar jag passera. Skönt att slippa det denna gången, men nån gång ska jag få det. Får hoppas att det blir en snäll omgång den dag det än kommer.

Grattis morfar som fyller år idag!

1 kommentar:

Anonym sa...

skönt att du slipper den här gången! vi kan gott få bli lite äldre innan sånt här uschligt drabbar oss tycker jag...