2008-05-01

Vällingsvändning

Idag vände jag mig från mage till rygg alldeles själv för första gången. Har i drygt två dagar legat och tippat åt höger, men inte fått till det förrän idag. Kan dock inte säga varför jag fortsätter att tippa mig efter att ha klarat vändningen eftersom jag blev ganska arg när jag väl kom runt. Iofs stor ena pinnen från gymmet ivägen. Fastnade med armen under magen, fast jag kan nog egentligen ta loss den eftersom jag idag lyft både armar och ben när jag legat på mage. Som de rygglyften vi gör på mammaträningen!

Jag var jättetrött redan vid halv sex. Brukar ju inte äta förrän efter halv sju, men pappa gjorde i ordning välling strax efter 18. Jag åt som jag brukar kvällstid. Suger och skriker... Summasumarum accepterade jag nog välling, en jag var ALLDELES för trött för att uppskatta den...

Inga kommentarer: