2008-05-15

Likheten mellan en maskros och mitt hår

De växer och frodas just nu! Många av mina kompisar har fått ganska mycket hår, jag ser fortfarande ut som en liten baby. Men håret växer mer och mer. För bara en tid sedan var mitt bakhuvud helt kalt efter att jag gnidit av allt hår, men nu växer det hår där igen. Tunna, tunna, alldeles kritvita små hårstrån.

De senaste två dagarna har jag ätit mycket bättre än det senaste. Slukade en portion pasta med grönsaker båda dagarna och idag värmde mamma en full portion redan från början. Gott med mat igen! Vägning på måndag igen för säkerhets skull dock.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är iaf mycket hårigare än vad jag är... - vilket väl säger mer om min kalufs än om din!

Annan sa...

Vet inte om "hårig" är rätt ord, men jag hajar vad du menar. Vårt svall kommer. Liksom våra motoriska färdigheter...