2008-05-04

Världens bästa simavslutning

Det började med sämsta möjligaste förutsättning... Jag vaknade 0500 och ville ha min napp efter en ganska kass natt (mamma och pappa hade besök på lördagskvällen och jag tyckte nog att de var lite högljudda jämfört med vad jag är van vid). Men 0530 dög inte nappen längre utan jag fick lite att äta. Efter det såg jag ingen anledning att somna om utan var helt enkelt vaken till 0830 då vi åkte hemifrån till simmet. Simmet drog igång 0900 och varar en halvtimma. Fina fisken tyckte jag! Simmade hur bra som helst. Plaskade tom på riktigt för första gången! Dyken från kanten gick bättre än förra gången. Har fortfarande svårt med kommandot, men blev ändå doppad till slut. Utan protester. Inte ens i duschen protesterade jag. Medan mamma duschade klart matade pappa mig med flaskan. Slurp sa det och sen somnade jag i pappas famn innan han ens han reagera.

På eftermiddagen var vi på mormorfars tomt i Apelviken. Lekte lite och fick gröt och majskrok av mormor. När vi kom hem hade jag fått en present av mina andra mormorfar. En jacka med grodor som de köpt i Helsingör. Fancy!

Till kvällsmat har jag serverats välling 2 kvällar, jag har varit lagom imponerad. Idag fick jag mjölk istället. MYCKET bättre! Lät mig sedan läggas utan större protester jollrande och lekandes med min PoP-kanin.

Inga kommentarer: