2009-11-03

05,45

Enda kommentaren min mamma har idag...

6 kommentarer:

Anonym sa...

4:12 kontrar Edits pappa med. 5:45! Nästan eftermiddag.

ullrika sa...

känns lite taskigt men... 8:26... och ett gulligt pappa!...

lövhög!

Annan sa...

Och jag fortsätter icke-kommenteringen...
Hmmf....

mormor Lotti sa...

Till Karlas mamma.
-Du behöver inte varoa orolig, hon kommer ta igen detta i tonåren!
(Från en med erfarenhet):o)

Theo och Norah sa...

Jag är lika du... fast jag sover ju iaf 11h på raken.... så länge mamma håller sig på soffan & pappa i extrasäng =)
de har ff inte gjort klart med mitt egna sovrum så de får skylla sig själva ;^)
Snaart ses vi va?!

Annan sa...

*asg*
Du skämtar?! Har du slängt ut päronen ur sitt eget sovrum :-D. Du är väl för söt. Måste absolut ses snart. Lillebror kan ju snart vara på väg :-o!