2009-11-16

Sömn-oordning

Vaknar fortfarande med tjut innan 06 och flyttas in till mammas och pappas säng tills nån av dem orkar gå upp med mig kl 07. Vissa dagar har jag sen inte tid att sova middag, andra dagar sover jag mer. Idag satt jag i vagnen strax efter 12 och sa: -"Sova. Bapp" och lutade huvudet på axeln för att visa att jag ville ha min filt. Mamma fällde ner mig och innan hon visste ordet av det försökte jag själv fälla UPP suffletten. Sov i över 3 h sen... På kvällarna när jag ska sova går allt som vanligt, dvs bra, tills dess att mamma och pappa stänger min dörr. Så fort den stängs börjar jag vråla. Efter två min har de fortfarande inte kommit tillbaka in så då ger jag upp och somnar själv iaf. Dessutom har jag pekat in i deras sovrum på väg in i mitt och säger att jag ska sova där. Undrar vad jag håller på med? Jag har ju aldrig velat sova med dem förr???

Inga kommentarer: