2009-11-23

Bebis

Nope, inte min eller mammas. Däremot Rasmus. Träffade lille Melker idag, dryga 1 månad ung. Han var VÄLDIGT intressant; klappade, pussade och gungade. Hans snälla mamma lät mig hålla honom i mitt knä när jag satt i soffan, det var suuupermysigt. Fast sen blev jag nog lite uttråkad, men hade då vett att be mamma ta bort honom istället för att försöka lyfta bort honom själv. En stund senare kom Emmi på besök, då hojtade jag högt av glädje. F ö var det annars inte min dag; har inte ätit nåt, inte ens all välling på kvällen så det var inte så mycket med mig. Men det var skönt att så sova på kvällen. Sa "sova" och gav mig upp i trappan på eget bevåg.

1 kommentar:

Edit sa...

Tur att vi ses på fredag så att jag kan visa dig hur man äter ;-). Då kanske du kan visa hur man sover... Pappa har redan röstat på drop date så vi kan inte rösta igen men jag (och mor) lägger vår röst på första intervallet.Puss puss
//de nyfikna