2009-11-25

Sjukling

Inte bara morfar som är sjuk utan nu även jag. Dock inte samma sjuka som tur är. Väckte mamma i natt av att jag låg och lät lite till och från. Till slut kom mamma och då satt jag upp i sängen och höll på att kräkas. Men det kom inget eftersom jag inte ätit nåt speciellt de två senaste dagarna. Fick hänga med in till deras säng där jag låg och vilade, men hade svårt att somna. Drack lite välling som kom upp en halvtimma senare. Så starx innan 06 gick vi upp efter att inte ha sovit sen halv fyra. Väl nere ville jag äta igen. Vilket kom upp... Hade ingen ro att vila, men till slut tog nog krafterna slut. Mamma var nere i källaren och hängde tvätt. När hon kom upp hade jag själv stängt av tv'n och lagt mig i soffan där jag till slut somnade.

Sov sen till och från under nästan 4 h. Men so fort mamma rörde sig i huset vaknade jag och gnydde till. Undrar hur det ska gå när lillebror kommer och hojtar i vårt hus...? Liiite feber har jag nog nu, men maten verkar få stanna iaf.

4 kommentarer:

Farfar sa...

Stackars Karla,
krya på dig fort!

Farmor o farfar

ullrika sa...

usch då. där får vi kanske förklaringen till varför du inte velat äta lilla Karlan.

kryas fortfort nu!!

krams från oss!

Edit sa...

Lilla stora kusin,
Krya på dig & krya på din morfar. Hoppas fortfarande vi kan ses på fredag. Stor kram

mormor sa...

Men mormors lilla kråka, det va inte roligt att du är sjuk. Hoppas det går över snart så vi kan ses och busa lite.
Kram får mormor och morfar Pelle