2009-11-02

Barn

Var på Öppna idag för första gången på lääänge. Var lite läskigt så jag höll mig nära mamma, men utan några större skräckattacker. Dock lät jag alla gå före mig i kön till rutchkanan och fann mig i att någon emellanåt tog det jag höll i. Fast jag blev ganska ledsen när en flicka helt oprovocerat gav mig värsta dagisputten :-(.

På eftermiddagen var hos kusin S och O. Hade sååå kul! Mammorna satt och fikade i vardagsrummet medan vi barn lekte i barnrummen. Helt själv och ganska länge. Känns nog tryggt med 6-åriga O med. Tror inte att jag varit lika nöjd med bara S...

2 kommentarer:

Edit sa...

Vet inte polarna på Öppna vad din pappa jobbar med? Droppa det i förbifarten och dagisputtarna kommer att vara ett minne blott. Om inte det hjälper kommer jag och sätter mig på dom.

Kramkram
//Edit

Karlas mormor sa...

Det är bra Edit, du är en riktig tuffing!