2009-11-09

Frisören

Drygt 2 år ung fick jag idag min första topptrimning av mamma. Ok luggen har justerats nån gång med ett klipp eller två, samt en tovad tofs i nacken har avlägsnats, men annars har mina fjun fått växa fritt. Stod på badrumspallen och plaskade med vatten i handfatet medan mamma gick loss. Inga ny frilla direkt, men lite avkapat dun i alla fall :-).

Var på Öppna idag igen och hade det riktigt roligt. Mest åkte jag i rutchkanan tillsammans med diverse dock och bilar som jag släpade upp och lät provåka innan det var min tur. Mamma trodde att jag som vanligt skulle vara trött vid lunchtid, men tji fick hon! Jag gormade tills jag fick komma upp utan att ha sovit en blund. Lekte lite, gjorde sen en enorm tvåa (anledningen till icke-sovningen???) och åt sen som en häst tillsammans med mamma. Bästa broccolin som dessert!

Imorgon är det två-års-kontroll!

Inga kommentarer: