2007-12-01

23 dagar kvar till doppareda'n

Mamma kan inte låta bli att julstöka så nu är elljusstakar uppe och lussekatter bakade. Pappa har lekt med mig efter att han kom hem från tentan, fast så mycket lek blev det inte. Idag har jag sovit nästan hela tiden. Pappa hade en teori att jag nu kommit in i en sovfas efter att jag ätit så mycket de senaste dagarna. Mamma är inte lika säker... Äter gör jag iaf. Låren är numera lår, inte smalben och fingrarna utstrålar inte längre blivande pianist... Å andra sidan har jag börjat att kräkas också. Inga större mängder, men varje dag så kommer det upp lite. Idag 3 ggr, lovar kanske inte så gott för framtiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Karla, trevligt att du bakar. Vi tackar för önskelistan och skall se hur vi kan förhandla med tomten. Tomten gillar snälla flickor som sover sött i sina sängar och är rädda om maten. Tänk på det.
Vi längtar efter dig och hoppas att du kan se oss ordentligt när vi kommer. Du har så fina ögon.
Vi ses på Tomtedagen! / Farfarmor