2007-12-24

God jul!

Min allra första jul! Ny familj, nya traditioner. Firade hemma med mormorfar L&P och farfarmor i lugnan ro. Istället för Kalle Anka gick vi en promenix och jag somnade ott i kylan. Vid kl 18.00 gick mamma och vilade sig lite i väntan på att jag skulle vilja ha mat (vilket det ju var dags för). Kl 21.00 vaknar MAMMA medan jag sovit vidare!!! Hon får då väcka mig i hopp om att natten inte skall vara helt galen, men det gick ganska bra. Somnade igen vid midnatt utan några större bravader (eller vad säger du farfar som hade hand om mig?). Det är väl typiskt, när man har massa snälla gäster som slåss om att få kramas med mig (medan mamma och pappa kan få vara lite fria) så SOVER jag HELA DAGEN!!! För övrigt fick jag tusen miljarder fina julklappar, bortskämd till tusen. Jag, mamma och pappa tackar och bockar det allra ödmjukaste! God fortsättning!

Inga kommentarer: