2007-12-29

Regner det bara öser ner

Fast just nu skymtar jag nästan lite blå himmel. Eller ja, inte jag, men andra. Jag ligger nämligen i källaren och sover. Äntligen lite vardag igen med mitt-på-dagen-promenad så jag få en chans att somna. Sov minst 4 h igår och har snart passerat 2 idag.
Leker inte så mycket i babygymet som önskat, men igår kväll lät jag mig roas av mamma som drog den tillhörande palmen fram och tillbaka framför mig. Mamma kände sig mest som en kattränare, men vad vet jag?
Mellandagsrea är inget kul. Mer kul tycker mamma att Internetshopping blir. Skämdes ju bort med lite pengar i julklapp och vips var min under-dopklänningen-stass klar! Dopet blir för övrigt på mammas och pappas ettåriga bröllopsdag den 3 februari. Officiell inbjudan har gått ut till släkten, men vänner är självklart välkomna både till kyrkan och STORMotellet efteråt.

1 kommentar:

Anonym sa...

nää! vad är oddsen?? du ska döpas dig på exakt samma dag som mammas bästaste väns bäbis :( hade jättegärna kommit och hälsat på annars!!

har du förresten sett: det är sol ute idag!!

massa kram!
/eLi

ps. mossan tackar för din mossas tips på godis! hihi! jag tackar också (mumsbitarna hamnar ju hos mig också i slutändan :)