2007-12-26

Julafton 2 och 3

Igår var jag med mina kusiner och fick ännu fler julklappar. S och F är nästan jämnstora nu, känns underligt att jag kommer att vara så stor och stark om bara ett par månader! Men jag är på god väg. Min blick fäster sig bra nu och jag blir starkare i nacken för var dag. Kan hålla mitt huvud uppe hur länge som helst (mamma gissar nån minut, men tidsperspektivet kan vara något partiskt).
Och idag var jag hos mormorfar U&H och fick ett gäng klappar till. Blev ju en del bilåkande när man skall till Kungälv. Jag gillar att åka bil, somnar oftast och vill helst ha stereon på, det blir så tyst annars. Mamma tog på mig tant Sylvias stickade tröja som biltröja. Känner mig som en liten Kånken-bebis och är hur snygg som helst! Raggisarna har mormor stickat, matchar nästan i alla fall ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

hejshejs!

jag fick också görmycket schyssta klappar på julafton! fast jag spenderade densamma på klart annorlunda vis än du - eftersom jag hade jätteont i magen nästan hela dan... :( det var bara just under klapputdelningen som jag sov. fast då var jag å andra sidan stenlagd!

hade det inte varit så bamsekasst väder hade vi gärna kommit förbi för en sampromenix jag och mamsen. som det är nu passar det sig bäst att gosa inomhus tycker vi :)

krams!
eLi

ps. hälsa morsan&farsan att de måste vattna granen! hihi! den barrar ;)