2007-12-17

Korrektur

Var på BVC idag och träffade lite polare i föräldragruppen (eller mammagrupp kan man väl säga även om det inte är lika politiskt korrekt). Mamma passade då på att ta upp min otroliga tillväxt varav syster Tina sa att det nog var felmätt. Sagt och gjort - jag strechades ut på mätbordet idag och min nya längd är 53,3 cm. Och hon var alldeles säker på att jag inte krymt... Badade lite i morse, sådär kul. Men visst är jag snygg i min sparkdräkt som jag fått av min farbror/gudfar O?

1 kommentar:

Anonym sa...

där ser man; då är vi nästan lika långa du och jag iaf!

hoppas du mår bra! själv har jag bamseont i magen och gråter massor. ibland gråter mamma också för det är rätt jobbigt att försöka trösta en sån liten lessen bäbis - det går ju liksom inte...

massa krams från oss!